https://itunes.apple.com/us/app/flipcat-magazin-v-karmane/id814909552?l=ru&ls=1&mt=8 https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.flipcat.app

ХАРЬКОВ-ТЕРМИНАЛ таможенное оформление грузов в Харькове и Харьковской области г.Харьков, ул. Клочковская, 192 A
тел. +38(057)728-14-26
sferaved@gmail.com

Курс валют НБУ

22.11.17 21.11.17 20.11.17
USD 26.492211 26.47708 26.499087
EUR 31.043573 31.192648 31.255673
GBR 35.078276 35.071563 34.96747
RUB 0.44554 0.44669 0.44437

Межбанковский
валютный рынок



    Курс валют НБУ от MDoffice

Программы MDoffice

Explorer 2.7521.11.17 17:44
Declaration 5.14508.11.17 17:26
Form 3.8602.03.17 14:40
MDOfficeUpdate 1.10524.07.17 17:48
EUR.1 1.2009.10.17 14:40

Украинский классификатор товаров ВЭД

Таможеный кодекс

Как нас найти
Таможенный эксперт
  База знаний ГФС
  Таможенная карта Украины
  Инкотермс
  Реестр гарантов
  Заключения СЭС
  Расчет таможенных платежей Украина
  Расчет таможенных платежей РФ
  Предварительное уведомление РФ
  Электронные базы данных ЕС
  Заказ автотранспорта
  ГОСТы
  Биржевая информация
  Штампы: Ветеринары+СЭС
  Штампы: СЭС
  Штампы: СЭС+фито
  Документи, які видаються державними органами, іншими юридичними особами, уповноваженими на їх видачу, для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України
  Види державного контролю, яким підлягають товари при поміщенні у відповідні митні режими
Государственная фискальная служба Украины
  Перелік зон діяльності підрозділів з питань експертизи та досліджень Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС
Харьковская таможня ГФС
  Телефоны Харьковской таможни ГФС
  Структура митниці
  Перелік місць доставки
  Платежные реквизиты
  Графике личного приема руководством таможни
Правила для граждан
  Порядок проходження контролю через "зелений коридор"
  Форма таможенной декларации для граждан
  Оподаткування транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України громадянами
  Умови вивезення (пересилання) громадянами товарів за межі митної території України
  Ввоз/вывоз валют
  Культурные ценности
  Постоянное место жительства
  Что такое "Личные вещи"
Аккредитация, или с чего начать ВЭД
Полезные ссылки
  Президент Украины
  Законодательство Украины
  Федеральная таможенная служба России
  MDOffice
 
ХАРЬКОВ-ТЕРМИНАЛ

Профессиональные услуги таможенного брокера http://kharkov-terminal-lp15984.lpg.tf/ ***          Регистрация на таможне он-лайн. тел +38 093-673-44-88 ***          


НОВОСТИ

05.06.15

Зауваження до проекту Правил провадження митної брокерської діяльності.

До пункту 2.4.

«2.4. Особа, яка вповноважила митного брокера на представлення її інтересів перед митницею, повинна надавати митному брокеру доручення на виконання його функцій лише в цілому. Надання повноважень на декларування товарів одного і того самого обсягу декільком митним брокерам одночасно або обмеження повноважень митного брокера виконанням тільки частини функцій з декларування товарів (або виконанням операцій у межах однієї функції) не допускається.»

Зауваження: у разі наявності договору на митно-брокерське обслуговування (МБО) сам договір є офіційним дорученням на здійснення декларування, наданні інших митно-брокерських послуг. Окреме доручення не потрібне, це зайве бюрократичне навантаження і ускладнення процедури оформлення товарів.

У зв’язку з відсутністю тлумачення терміну «товари одного і того самого обсягу» застосування обмеження є незрозумілим та суперечливим.

Пропозиція:

  • замість слова «надавати митному брокеру доручення на виконання його функцій лише в цілому» записати «до початку декларування товарів і транспортних засобів комерційного призначення укласти з митним брокером договір на митно-брокерське обслуговування»;

  • у зв’язку з тим, що одночасне подання митної декларації на одну й ту саму партію товару декількома декларантами або особами, які уповноважені на декларування, не можливе, друге речення п.2.4. проекту виключити як таке, що дублює існуючі норми законодавства і технології митних формальностей.

До пункту 2.5.

«2.5. Митний брокер, крім обов’язків, установлених Митним кодексом України для декларанта, зобов’язаний:

мати у своєму штаті Агента, який має право на декларування митниці товарів та транспортних засобів комерційного призначення (крім фізичних осіб-підприємців);…

Зауваження: вимога до митного брокера мати у своєму штаті працівників-агентів з митного оформлення до початку надання митно-брокерських послуг, зокрема – декларування, є необ’єктивною, оскільки між часом отримання дозволу і початком практичного надання послуг працівників у штаті митного брокера тримати недоцільно і потребує витрати на їх заробітну плату, оренду операційних приміщень тощо. Така вимога є тиском на суб’єктів господарської діяльності і спробою регулювати їх діяльність адміністративним втручанням.

Пропозиція: абзац другий п. 2.5. з проекту виключити.

«Керівник підприємства (митний брокер) несе повну відповідальність, установлену законодавством, за дії Агента під час декларування ним товарів і транспортних засобів комерційного призначення.»

Зауваження: якщо відповідальність керівника митного брокера за свого працівника установлена законодавством, дублювати цю вимогу в цьому Порядку недоцільно і може призвести до неоднозначного тлумачення цієї норми при практичному застосуванні митницями.

Пропозиція: останній абзац п.2.5. з тексту виключити.

До пункту 2.7.

«під час прийняття відповідно до укладеного договору товарів і транспортних засобів комерційного призначення для їх декларування, перевіряти наявність усіх необхідних документів на ці товари та транспортні засоби комерційного призначення;»


Зауваження: агент з митного оформлення не приймає у своє розпорядження товари і транспортні засоби, протягом усього транспортування відповідальність за це несе водій, якщо це стосується автомобільних перевезень, або уповноважені особи транспортних організацій при інших видах перевезень.

Крім цього, перевірка наявності необхідних товаросупровідних документів є очевидною операцією у процесі складання і оформлення митної декларації.


Пропозиція: четвертий абзац з тексту виключити.


«на звернення посадових осіб митниці сприяти в організації навантаження, вивантаження, перевантаження, визначення кількості товарів, що підлягають митному оформленню, відкриття упаковки, приміщень та інших місць, де можуть бути товари та транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають контролю з боку органів ДФС;»

Зауваження: у тексті відсутнє тлумачення терміну, форми та процедури звернення посадової особи митниці. Крім того, роботи з перевалки вантажів не є формами митного контролю. Також митний брокер та його працівники уповноважені пред’являти митному органу товари і транспортні засоби у зонах митного контролю терміналів і митних складів, де їх власником має бути забезпечений безперешкодний доступ посадових осіб ДФС до усіх приміщень, майданчиків, транспортних засобів тощо.

Пропозиція: у абзаці сьомому п. 2.7. дати конкретну форму і умови «звернення посадової особи митниці», слова «приміщень та інших місць, де можуть бути товари та транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають контролю з боку органів ДФС;» з тексту цього абзацу виключити.

Пункт 2.9. з тексту виключити як такий, що не містить конкретних вимог і фактично містить посилання на існуючі вимоги законодавства до митного брокера і його агента.

До пункту 2.11.

Пункт не містить тлумачення і формулювання обставин, які потребують надання копій і оригіналів документів, пов’язаних із здійсненням митної брокерської діяльності, не конкретизує переліку таких документів, тому може бути використаний будь-якою посадовою особою ДФС у будь-яких випадках. Таке формулювання містить умови для протиправної діяльності посадових осіб ДФС, здійснення ними корупційних діянь і адміністративного тиску на суб’єкта господарської діяльності, зокрема – митного брокера.

Пропозиція: пункт 2.11. з тексту виключити або дати детальний опис обставин, уповноважених посадових осіб ДФС, форми запиту та переліку документів, які можуть бути витребувані у митного брокера.

До розділу ІІІ

Розділ у повному обсязі суперечить вимогам МКУ статті 407-415, основні суперечності:

  • спільна комісія ДФС та АДПС не є органом, уповноваженим видавати, зупиняти і анулювати дозволи;

  • підстави до зупинення та анулювання дозволу у проекті значно розширено вимогами, які не передбачені МКУ;

  • порушення, кваліфіковані митницями як підстава для зупинення або анулювання дозволу, у проекті подані у неконкретизованому вигляді, що фактично є створенням передумов до службових зловживань, тиску на суб’єктів господарювання та корупційних дій;

  • наявність або відсутність суб’єкта господарювання у реєстрі митних брокерів згідно МКУ не є підставою для заборони діяльності згідно дозволу.

Пропозиція: розділ ІІІ з проекту виключити.






Читать еще:
  • Таможня дает добро на все…
  • Таможню компьютеризировали...
  • Сотрудники таможни, поощряющие контрабанду, будут уволены в кратчайшие сроки
  • Плиты попали под санкции. Шоколаду - приготовиться.
  • Щодо умов здійснення перевезень територією Російської Федерації
  •  
    О компании
    | Услуги | Прайс | Контакты | Вопросы ответы | Google +

    Яндекс цитирования