https://itunes.apple.com/us/app/flipcat-magazin-v-karmane/id814909552?l=ru&ls=1&mt=8 https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.flipcat.app

ХАРЬКОВ-ТЕРМИНАЛ таможенное оформление грузов в Харькове и Харьковской области г.Харьков, ул. Клочковская, 192 A
тел. +38(057)728-14-26
sferaved@gmail.com

Курс валют НБУ

22.10.17 21.10.17 20.10.17
USD 26.49995 26.49995 26.49995
EUR 31.360041 31.360041 31.360041
GBR 34.916262 34.916262 34.916262
RUB 0.4603 0.4603 0.4603

Межбанковский
валютный рынок



    Курс валют НБУ от MDoffice

Программы MDoffice

Explorer 2.7320.10.17 17:49
Declaration 5.14205.10.17 17:45
Form 3.8602.03.17 14:40
MDOfficeUpdate 1.10524.07.17 17:48
EUR.1 1.2009.10.17 14:40

Украинский классификатор товаров ВЭД

Таможеный кодекс

Как нас найти
Таможенный эксперт
  База знаний ГФС
  Таможенная карта Украины
  Инкотермс
  Реестр гарантов
  Заключения СЭС
  Расчет таможенных платежей Украина
  Расчет таможенных платежей РФ
  Предварительное уведомление РФ
  Электронные базы данных ЕС
  Заказ автотранспорта
  ГОСТы
  Биржевая информация
  Штампы: Ветеринары+СЭС
  Штампы: СЭС
  Штампы: СЭС+фито
  Документи, які видаються державними органами, іншими юридичними особами, уповноваженими на їх видачу, для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України
  Види державного контролю, яким підлягають товари при поміщенні у відповідні митні режими
Государственная фискальная служба Украины
  Перелік зон діяльності підрозділів з питань експертизи та досліджень Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС
Харьковская таможня ГФС
  Телефоны Харьковской таможни ГФС
  Структура митниці
  Перелік місць доставки
  Платежные реквизиты
  Графике личного приема руководством таможни
Правила для граждан
  Порядок проходження контролю через "зелений коридор"
  Форма таможенной декларации для граждан
  Оподаткування транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України громадянами
  Умови вивезення (пересилання) громадянами товарів за межі митної території України
  Ввоз/вывоз валют
  Культурные ценности
  Постоянное место жительства
  Что такое "Личные вещи"
Аккредитация, или с чего начать ВЭД
Полезные ссылки
  Президент Украины
  Законодательство Украины
  Федеральная таможенная служба России
  MDOffice
 
ХАРЬКОВ-ТЕРМИНАЛ

Профессиональные услуги таможенного брокера http://kharkov-terminal-lp15984.lpg.tf/ ***          Регистрация на таможне он-лайн. тел +38 093-673-44-88 ***          


НОВОСТИ

06.09.11

 
Внешнеэкономическая деятельность. Налогообложение операций с давальческим сырьем.

Раздел: Давальческое сырье

Операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах підпадають під митний режим переробки на митній території України (ст. 229 Митного кодексу).

Як наведено у ст. 230 цього Кодексу, ввезення та переробка на митній території України товарів, що походять з інших країн, здійснюються з дозволу митного органу згідно з положеннями Кодексу та інших законів України.

Відповідно до наказу № 609 дозвіл на ввезення та переробку товарів у режимі переробки надається митним органом, у зоні діяльності якого розташований заявник режиму, або митним органом, у зоні діяльності якого розташований переробник, за умови прийняття погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів згідно з положеннями Порядку № 801.

При цьому дозвіл на вивезення та переробку товарів у режимі переробки надається митним органом, у зоні діяльності якого розташований заявник режиму, або іншим митним органом за умови прийняття погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів.

Дозвіл на виконання окремих операцій з переробки товарів надається митним органом, у зоні діяльності якого розташований переробник.

Дозвіл на виконання окремих операцій з переробки товарів кожний переробник повинен отримати до моменту звернення заявника режиму щодо надання йому дозволу на ввезення та переробку товарів у режимі переробки.

Разом із заявою підприємства митному органу подаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують відомості, внесені до розділу 1 «Загальні відомості про зовнішньоекономічну операцію» цієї заяви:

• зовнішньоекономічні договори, на підставі яких здійснюватиметься переробка товарів і які повинні містити, зокрема, відомості про обов'язковий обсяг виходу продуктів переробки, конкретний обсяг робіт і строк їх виконання;

• технологічні схеми переробки, в яких мають бути зазначені відомості про всі етапи переробки й процесу перетворення товарів, розміщених у режимі переробки, на продукти переробки, кількісні показники товарів, розміщених у режимі переробки, та інших товарів, що витрачаються підприємством на здійснення операцій з переробки, з обґрунтуванням виробничих втрат товарів на кожному етапі, а також відомості про найменування та кількість відходів переробки;

• державні стандарти й стандарти підприємства, технічні умови, а за відсутності таких документів – описи чи креслення зразків, відповідно до яких має здійснюватися переробка товарів, розміщених у митному режимі переробки;

• висновки Торгово-промислової палати України або регіональних торгово-промислових палат про підтвердження кількісних показників виходу продуктів переробки за договором з переробки товарів (за потреби);

• висновки експертних установ, що мають відношення до виконання зовнішньоекономічної операції з переробки товарів (за наявності);

• висновки Мінекономіки України про визначення операції як такої, що належить до операцій з давальницькою сировиною при переміщенні через митний кордон України товарів відповідно до положень Закону № 327 (у разі потреби);

• договори на переробку товарів, укладені між заявником режиму і переробником (переробниками), якщо окремі операції (або повний цикл) з переробки товарів здійснюватимуться переробником (переробниками);

• договори зберігання товарів, що розміщуватимуться у митному режимі переробки, та продуктів їх переробки (у разі їх укладення);

• дозволи, надані митними органами переробникам, якщо окремі операції (або повний цикл) з переробки товарів здійснюватимуться переробниками;

• інші документи, що мають відношення до виконання зовнішньоекономічної операції з переробки товарів (за бажанням підприємства).

За період дії Закону № 327 напрацьовано великий досвід щодо застосування його норм.

Водночас оскільки періодично вносилися зміни до окремих статтей цього Закону, останні – у зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу та внесенням змін до Бюджетного кодексу, зупинимось на окремих ключових моментах.

Зокрема, пп. 14.1.41 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу зазначено, що давальницька сировина – сировина, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергоносії, що є власністю одного суб'єкта господарювання (замовника) і передаються іншому суб'єкту господарювання (виробнику) для виробництва готової продукції, з подальшим переданням або поверненням такої продукції або її частини їх власникові або за його дорученням іншій особі. Операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах здійснюються у порядку, встановленому Законом № 327.

Отже, із зазначеного випливає, що порядок здійснення операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах з прийняттям Податкового кодексу не змінився.

Сплата ввізного мита, податків та зборів

Враховуючи окремі норми Податкового кодексу щодо операцій з давальницькою сировиною, звертаємо увагу на застосування норм ст. 2 Закону № 327.

Так, ст. 2 цього Закону передбачено, що сплата ввізного мита, податків та зборів провадиться українським виконавцем шляхом видачі органу ДПС за місцезнаходженням виконавця простого авальованого векселя із строком платежу, що дорівнює строку здійснення операції з давальницькою сировиною, але не більш як 90 календарних днів з моменту оформлення вантажної митної декларації.

Крім того, Кабінет Міністрів України може прийняти рішення щодо сплати ввізного мита, податків та зборів підприємствами стосовно окремих товарних позицій шляхом видачі органу державної податкової служби за місцезнаходженням виконавця простого векселя із строком платежу, що дорівнює строку здійснення операції з давальницькою сировиною, але не більш як 90 календарних днів з моменту оформлення вантажної митної декларації.

Тобто на сьогодні суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності у разі ввозу давальницької сировини таких позицій, за якими прийнято рішення щодо сплати ввізного мита, податків та зборів (крім митних зборів), можуть видавати відповідному органу ДПС прості векселі (розпорядження № 26-р).

Одночасно із введенням в дію Податкового кодексу Верховною Радою України прийнято Закон № 2856, яким було внесено зміни до Закону № 327.

Так, зокрема, виписано в новій редакції частину восьму ст. 2 цього Закону, відповідно до якої органи ДПС мають право надавати дозвіл на відстрочення оплати векселів або погашення письмових зобов'язань суб'єктам підприємницької діяльності, які здійснюють операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах, до настання строку фактичного відвантаження готової продукції іноземному замовнику.

Крім того, викладено в новій редакції частину сьому ст. 5 Закону № 327. Згідно з цими змінами органи ДПС мають право надавати дозвіл на відстрочення оплати векселів відповідно до Податкового кодексу або погашення письмових зобов'язань окремим суб'єктам підприємницької діяльності, які здійснюють операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах, до настання строку фактичного відвантаження готової продукції іноземному замовнику.

Така нагальна потреба виникла у зв'язку з доцільністю приведення порядку розстрочення, відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу у відповідність до ст. 100 Податкового кодексу, якою передбачено, що розстроченням, відстроченням грошових зобов'язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов'язань або податкового боргу під проценти, розмір яких дорівнює розміру пені, визначеному п. 129.4 ст. 129 цього Кодексу (п. 100.1 ст. 100 Податкового кодексу).

Механізм нарахування пені

Після закінчення встановлених Податковим кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня в таких розмірах:

• на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) – з розрахунку 120 % річних облікової ставки Нацбанку України, що діє на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті;

• на суму заниження – у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) із розрахунку 120 % річних облікової ставки Нацбанку України, що діє на день заниження;

• на суму заниження при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків – фізичних осіб, виявлених контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента нараховується пеня з розрахунку 120 % річних облікової ставки Нацбанку України, що діє на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків – фізичних осіб.

Відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу

Підставою для відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків є надання ним доказів, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що свідчать про наявність дії обставин непереборної сили, що призвели до загрози виникнення або накопичення податкового боргу такого платника податків, а також економічного обгрунтування, яке свідчить про можливість погашення грошових зобов'язань або податкового боргу та/або збільшення податкових надходжень до відповідного бюджету внаслідок застосування режиму відстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління виробництвом чи збутом такого платника податків (п. 100.5 ст. 100 Податкового кодексу).

Виходячи з викладеного, слід пам'ятати, що надання дозволу на відстрочення на оплату векселів не є обов'язком податкових органів, а лише правом. Згідно з пунктами 22 – 26 Порядку № 83 рішення приймається з обов'язковим урахуванням висновку про фінансовий стан заявника, зокрема стан розрахунків з бюджетом, платоспроможність, наявність заборгованості за експортно-імпортними операціями, своєчасність подання податкових декларацій і розрахунків, декларацій про валютні цінності, доходи та майно, що знаходяться за межами України, та інших обов'язкових для подання до державної податкової інспекції форм звітності.

Водночас державна податкова інспекція може надавати дозвіл на відстрочення оплати (погашення) векселя на термін, що не перевищує 90 днів. Відстрочення оплати (погашення) векселя надається в межах одного бюджетного року. Тому в разі звернення векселедавця за отриманням дозволу на продовження періоду погашення векселя на термін, який закінчується у наступному бюджетному році, дозвіл на таке відстрочення надається на термін лише в межах поточного бюджетного року з подальшим (у разі необхідності) наданням дозволу у наступному бюджетному році.

Тетяна Лапенко

Начальник відділу Департаменту
контролю за фінансовими установами
та операціями у сфері ЗЕД ДПА України

Источник: Бухгалтер 911 

МДоффис






Читать еще:
  • И волки и сыты и овцы целы.
  • Импорт кровельных материалов угрожает национальному товаропроизводителю.
  • Растут валютные поступления...
  • Крим: Про митне оформлення (посилено контроль за місцезнаходженням суб"єктів)
  • Основнё пёдсумки дёяльностё Держмитслужби за ђ пёврёччя ...
  •  
    О компании
    | Услуги | Прайс | Контакты | Вопросы ответы | Google +

    Яндекс цитирования